Kategooria

OneMed OÜ  Veerenni 38, Tallinn 10138   tellimus@onemed.com  +372 650 3630, +372 650 3620

Kasutustingimused

Veebipoe minu.onemed.ee (edaspidi Veebipood) omanik ning Veebipoes pakutavate kaupade müüja on OneMed OÜ, registrikood 10891247 (edaspidi ka meie) asukohaga Veerenni 38, Tallinn 10138, Harju maakond, telefon 650 3630/650 3620 ja e‑post tellimus@onemed.com

MÜÜGITINGIMUSED

Käesolevad müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel, kui ostjaks on tarbija, st füüsiline isik, kes teeb ostu, mis ei seondu iseseisva majandus- või kutsetegevuse läbiviimisega.

Kauba- ja hinnainfo, maksmise kord

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnad sisaldavad käibemaksu. Kõik hinnad on näidatud eurodes.

Hinnale lisandub tasu kauba kohaletoimetamise eest, mis on 4,99.- kui tellimus ei ületa 30 eurot. Kui tellimuse maksumus on rohkem kui 30 eurot, siis on kohaletoimetamine tasuta Eesti piires. Kohaletoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Tasuda on võimalik Maksekeskuse maksekeskkonnas, kasutades selles pakutavaid pangalinke või kaardimakseid.

Makse teostamine toimub väljaspool Veebipoe keskkonda vastava panga või teenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. Meil puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

Teave kauba põhiomaduste kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted Veebipoe ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida toodete kohaletoimetamise viis ja tarneaadress. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest meie arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitame sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastame tasutud raha (sh tasu kauba kohaletoimetamise eest) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Veebipoest ostetud kaup toimetatakse ostja poolt näidatud tarneaadressile Eesti piires. Kaup toimetatakse ostja poolt näidatud aadressile kulleriga või ostja poolt määratud pakiautomaati, kui pakiautomaadi kasutamise võimalus on Veebipoes ette nähtud.

Kauba kohaletoimetamise kulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud Veebipoes saatmisviisi juures.

Kaup toimetatakse kohale ostja määratud tarneaardessile üldjuhul 3-7 tööpäeva jooksul alates lepingu jõustumisest. 

Taganemisõigus

Ostjal on õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul pärast tellitud kauba kättesaamist.

Taganemisõigust ei kohaldata võlaõigusseaduses ettenähtud juhtudel, eelkõige kui osteti selline suletud pakendis olev kaup, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on pärast kohaletoimetamist avatud.

Lepingust taganemiseks ja kauba tagastamiseks tuleb esitada taganemise avaldus Veebipoe kaudu siit või saata muu ühemõtteline taganemisavaldus e-posti aadressile tellimus@onemed.com või müügitingimuste alguses näidatud meie postiaadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kui ostja taganeb Lepingust, peab ta kauba tagastama hiljemalt taganemisavalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud tähtaja jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb selles, et tagastatav asi ei vasta tellitule (nt on ostjale toimetatud vale või defektiga asi).

Et veenduda tellitud kauba olemuses, omadustes ja toimimises, peab ostja käsitsema ja kasutama kaupa üksnes nii, nagu see on tavapäraselt lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui tagastatavat kaupa on kasutatud muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, vastutab ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest ja meil on sellisel juhul õigus alandada taganemise korral ostjale tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Taganemise korral tagastame ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud, sealhulgas kauba kohaletoimetamise kulud.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoes pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea me ostjale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Meil on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni ostja on tagastanud lepingu esemeks oleva asja või esitanud tõendi, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Meil on õigus taganeda lepingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Meie vastutame ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on meie kohustus.

Puuduse ilmnemisel palume pöörduda meie poole, saates e-kirja aadressile tellimus@onemed.com või helistades telefonil 650 3620. Vastame tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Me ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest me vastutame, siis parandame või asendame puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastame ostjale kõik lepingu alusel saadud tasud.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Ostja isikuandmeid töödeldakse vastavalt Veebipoe privaatsuspoliitikale, mis on kättesaadav siin.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe kasutamise või Veebipoes müüdava kauba kohta pretensioone või küsimusi, palume need saata e-posti aadressile tellimus@onemed.com või helistada telefonil 650 3620.

Kui me ei suuda lahenda vaidlust ostjaga kokkuleppega, siis on ostjal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole või kohtusse. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja meie vahel Veebipoe kaudu sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib saata oma kaebuse ka internetipõhise vaidluste lahendamise platvormikaudu, mis on kättesaadav siin.

Kehtiv alates: 01.01.2019